Csinyálóház Szállás

9946 Velemér, Fő utca 7.
  • Csinyalohaz 1.jpg
  • Csinyalohaz 2.jpg
  • Csinyalohaz 3.jpg
  • Csinyalohaz 4.jpg
  • Csinyalohaz 5.jpg

Árajánlat egyéni feltételekkel a szállásgazdánál

Személyes adatok

Hungary +36

 

Szállás listaár táblázat - az alapárért biztosított szolgáltatás - kiegészítő szolgáltatás - foglalás és lemondás - fizetési módok - szállásdíj fizetés K&H SZÉP Kártya segítségével - szállásdíj fizetés OTP SZÉP Kártya segítségével - szállásdíj fizetés MKB SZÉP Kártya segítségével - akciók és csomagok

  

A Csinyálóházat az érkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni és az elutazás napján 10:00 óráig kérjük elhagyni.

Az alapárért biztosított szolgáltatás

- antiallergén ágyneműk és huzatok, törölköző használata
- folyékony szappan és hajszárító a fürdőszobában
- ingyenes Wi-Fi (vezetéknélküli) internetkapcsolat
- LCD tévé
- klíma használata (hűtés-fűtés)
- önellátás lehetősége a Csinyálóház jól felszerelt konyhájában
- a kétholdas kert és tartozékainak (pl. a Lugasvég nevű kerti pihenő) használata
- a biztonságos parkolás
- ajándék képeslap a Sindümúzeum ingyenes megtekintésekor

A fenti áron felül fizetendő még az idegenforgalmi adó (IFA), amelynek mértéke 250 Ft/fő/éj a 18 éven felüli vendégek után. A kormány döntése értelmében 2020-ban nem kell beszedni a vendégeinktől.

Kiegészítő szolgáltatás

- légkondícionálás: ingyenes
- fűtés: légkondival és cserépkályhával ingyenes; a téliesített ház előfűtése november 10 és március 15 között: 10 000 Ft
- mosógéphasználat: 1000 Ft/program (mosóport adunk)

Foglalás és lemondás

A szállást lefoglalni a következőképpen lehet:

Elektronikus levélben (e-mailben) vagy telefonon

- a +36 20 534-2780-as telefonszámon, vagy a  foglalas@csinyalohaz.hu villanypostacímen lefolytatott időpont-egyeztetés után - a szállásdíj kifizetésével lehet foglalni
- előzetesen azt kell tisztázni, hogy van-e a kívánt időpontban szabad helyünk, mennyibe kerül a szállás és milyen fizetési módot kíván használni a kedves vendég
- a szállásdíj kiegyenlítéséről visszaigazolást küldünk, vagy szerződést írunk alá.
az elfogadott fizetési módokról itt olvashat

A szállás minden esetben csak a teljes szállásdíj előzetes kiegyenlítésével válik lefoglalttá.

Amennyiben nem a telefonos megbeszélésünk után közvetlenül utalja át a szállásdíjat, akkor kérjük, hogy az átutalás előtt telefonon érdeklődjön, hogy van-e még a keresett időpontban szabad helyünk! Amennyiben a pénzt elküldte, de a kért időpontban mégsem tudunk szállást adni (mert valaki hamarabb fizette ki), akkor a választásának megfelelően vagy visszaküldjük a szállásdíjat, vagy másik időpontban adunk szállást.

Azaz a megállapodásunk az összeg megérkezésekor lép hatályba a szabad szobák erejéig. Ha időközben elfogyott a szabad szálláshelyünk (augusztusban ötpercenként változhat a helyzet), akkor az összeget postafordultával visszaküldjük. Ha van szabad szobánk, akkor az összeg foglalóként viselkedik. 

A lefoglalt szállást annak teljes időtartama alatt fenntartjuk, azt másnak semmilyen körülmény között nem adjuk ki. Önnek akkor sem kell aggódnia, ha az érkezés napján mégsem tudna megérkezni, ugyanis - a szállodák gyakorlatával ellentétesen - mi végig foglaljuk Önnek a szállást.

Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatába szíveskedjen beírni a kedves nevét, a telefonszámát és az érkezés dátumát! Ez esetben azonnal vissza tudjuk igazolni az átutalását.

Szép kártyával történő fizetés esetén külön e-mailben kérünk erről értesítést (mert a banki adminisztráció megnehezíti az azonosítást), lehetőleg valamilyen átutalás azonosítóval kiegészítve. A biztonságos azonosítás érdekében előre is hálásan köszönjük a könyveléshez nyújtott segítségét! 

Fizetési módok

- banki előreutalással (a megjegyzésben szíveskedjenek a nevüket, a telefonszámukat és az érkezési időpontot feltüntetni!)
- dombornyomott bankkártyával weboldalunkon keresztül (VISA, Mastercard bankkártyákkal)
- az OTP Bank bármelyik fiókjában a számlánkra történő pénztári befizetéssel
- K&H SZÉP kártyával (Széchenyi Pihenőkártyával, szállás zseb)
- OTP SZÉP kártyával (Széchenyi Pihenőkártyával, szállás zseb)
- MKB SZÉP kártyával (Széchenyi Pihenőkártyával, szállás zseb)

Számlát adunk.

Technológiai okokból Maestro típusú bankkártyával nem lehetséges az előre történő fizetés. Továbbá tájékoztatjuk Önöket, hogy bankkártyás előrefizetésre többnyire csak a dombornyomott bankkártyák alkalmasak; további információkért, kérjük, forduljanak pénzintézetükhöz.

Bankkártyával történő előre fizetés esetén, kérjük, töltse ki és írja alá ezt a mellékletet és juttassa vissza hozzánk szkennelve (foglalas@csinyalohaz.hu) és/vagy postai úton.

Átutalás esetén a megjegyzés rovatban szíveskedjen a nevét, a telefonszámát és az érkezési dátumot feltüntetni! 

Szállásdíj fizetés K&H SZÉP Kártya segítségével

A K&H bankkal kötött szerződésünknek megfelelően a vendégeink a szállásdíjat kifizethetik a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP Kártya) segítségével is. A K&H honlapján részletes leírás található a SZÉP Kártya elfogadásának folyamatáról. A veleméri Cserépmadár szállás és Csinyálóház esetében az itt felsorolt lehetőségek közül a telefonos és az internetes SZÉP Kártya-elfogadás előlegfizetés funkciót alkalmazhatja.

 

 

tájékoztató a K&H SZÉP Kártya szállásfoglalás előleggel szolgáltatásról

 

A szálláshelyek felé a foglaló fizetése K&H SZÉP Kártyával is kiegyenlíthető! A szállást igénybe vevő SZÉP kártyabirtokosoknak  már  nem szükséges készpénzzel vagy átutalással előre fizetniük a szállásfoglalás előlegét.  Új szolgáltatásunk, a „szállásfoglalás  előleggel” funkció a szállásadó (szállodák, hotelek, vendégházak stb.) szolgáltatók számára 2012. június 29-től érhető el a K&H SZÉP kártyarendszer  elfogadói felületén. A kártyabirtokosoknak csak  a szálláshellyel  kell kapcsolatba lépniük a szállásfoglalás előlegének K&H SZÉP Kártyával történő kiegyenlítéséért.

 

általános tudnivalók a szállásfoglalás előleggel szolgáltatásról

 

 amennyiben  a szállás szolgáltatást nyújtó hely előleg megfizetéséhez köti a szállás lefoglalását, annak összege kiegyenlíthető K&H SZÉP Kártyával a K&H SZÉP kártyabirtokos 

és a szállás szolgáltató közvetlen együttműködésével. A szálláselőleg megfizetése távolról is történhet, nem szükséges hozzá a kártyabirtokos és a szálláshely közvetlen találkozása.

 a szállásfoglaláshoz szükséges előleget a kártyabirtokos és a szálláshely egyezteti egymás közt, majd a szálláshely indítja el a K&H SZÉP  kártyarendszer elfogadói webes felületen az előleg megfizetéséhez szükséges tranzakciót. Ehhez a kártyabirtokosnak csak a K&H SZÉP kártyaszámát szükséges megadnia (hasonlóan a bankkártyás fizetéshez). 

 a szállás előleg nem kerül átutalásra  a  szálláshely felé,  hanem  az előleg összege a kártyabirtokos alszámláján  zárolásba  kerül, amelyet  csak a szálláshely tud törölni a 

rendszerben. A szálláselőlegre  zárolt  összeget a kártyabirtokos nem tudja elkölteni és ez biztosítékot jelent  a  szálláshely számára, hogy a szállás előlegre  garantáltan  megvan a 

fedezet a kártyabirtokos alszámláján. 

 minden szállásfoglalás előlegfizetési tranzakció egy egyedi azonosítóval (referenciaszámmal) rendelkezik, melyet a K&H SZÉP  kártyarendszer automatikusan generál a tranzakció lezárásakor. Ez az azonosító mind a kártyabirtokos, mind a szálláshely oldaláról egyértelműen beazonosítható.

 szállásfoglalásra  a  K&H  SZÉP Kártya bármely alszámlája (zsebe) megterhelhető. A szálláselőleg tranzakcióról a kártyabirtokos és a szálláshely is e-mailben kap egy 

visszaigazolást, amiben szerepel az előlegfizetés egyedi referenciaszáma is. A szállásfoglalási tranzakciók a K&H SZÉP kártyarendszer kártyabirtokosi és elfogadói felületén

is azonnal megjelennek és külön menüpontban megtekinthetők illetve ellenőrizhetők.

 egyszerre több szállásfoglalás is indítható ugyan annál az elfogadóhelynél ugyanarra a K&H SZÉP Kártyára

 amennyiben  a szállásfoglalás lemondásra kerül,  akkor a szállás előleg is törölhető a rendszerből a szállásszolgáltatást nyújtó hely saját üzletszabályzata alapján. A szállásfoglalás lemondásával kapcsolatos szabályok és vonatkozó díjtételek a szállásszolgáltatást nyújtó hely kizárólagos felelőssége, melyet a K&H SZÉP kártyarendszer nem vizsgál. A kártyabirtokosnak a szálláshellyel kell egyeztetnie ebben a kérdésben.

 szállásfoglalást  legkorábban  a szállás tényleges igénybevétele előtt.180 naptári nappal korábbi időpontra lehet elvégezni

 szállásfoglalás  előlegének fizetése, a szállás díjának a kifizetése és a szállásfoglalás előlegének törlése web alapú tranzakcióval végezhető el a szálláshely szolgáltató K&H SZÉP kártyarendszer webes elfogadói felületén.

 a szállás díjának kiegyenlítése a szálláselőleg tranzakcióra való hivatkozással – a szállásfoglalás előleg tranzakciójának lezárását követően automatikusan generált 

referenciaszám megadásával – indítható, a szálláshely szolgáltató K&H SZÉP kártyarendszer webes elfogadói felületén. A tranzakció összege alacsonyabb és magasabb is lehet, mint ami összegről a szállásfoglalás előlege szól.

 a  szállásfoglalás előlegének  ügyintézése,  a  szállás díjának  kifizetése, és a szállásfoglalás előlegének  törlése  kapcsán a  K&H TeleCenter  közreműködése is igénybe vehető a (06/1/20/30/70) 335 3355-ös telefonszámon (7-es menüpont: K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat),  a fenti műveletek kezdeményezése a  szükséges beazonosítást követően telefonon is lehetséges. 

 

fontos tudnivalók a szállásfoglalásról kártyabirtokosok részére

 

 szállásfoglalás főkártyával és társkártyával is elvégezhető, a tranzakció lebonyolításához csak a K&H SZÉP kártyaszámot kell megadni a szálláshely szolgáltató számára

 a szállásfoglalás érvényes marad akkor is, ha időközben a kártyabirtokos elvesztette vagy letiltotta a kártyáját és pótkártyát igényelt helyette

 a szállás díját, az előleg felhasználásával, csak azzal a kártyabirtokosnak a kártyájával lehet véglegesen kifizetni, akinek a kártyájával az előleg befoglalása történt

 az előfoglalásnál maximum 180 naptári nap adható meg a foglalás érvényességi idejére azaz, eddig az időpontig érvényesíthető a foglalás. Amennyiben az érvényességi időn belül nem kerül felhasználásra a zárolt összeg, úgy az automatikusan felszabadul és hozzáadódik a kártyabirtokos felhasználható egyenlegéhez, ahhoz az alszámlához (zsebhez) amiről az előleg foglalásba került.

 a szálláshely szolgáltatás  számlájának  kiegyenlítésekor a korábbi szállásfoglalás előlegösszege beszámításra kerül.  A tranzakció  véglegesítéséhez  a SZÉP kártyabirtokos 

érvényes kártyaszámára, valamint a kártyabirtokos jelszavára van szükség. 

 a K&H SZÉP kártyabirtokos kezdeti jelszavát a kártyaátvételi tájékoztató tartalmazza. A jelszót a K&H SZÉP  kártyarendszer  munkavállalói felületére történő első belépést követően 

automatikusan meg kell változtatni!

 amennyiben a szállásadóhely és a kártyabirtokos külön megállapodnak, úgy lehetőség van a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületén a korábbi szállás foglalási tranzakció törlésére, így a teljes számlakiegyenlítés történhet POS terminálon keresztüli, telefonos  K&H  SZÉP Kártyás tranzakcióval vagy egyéb fizetési mód alkalmazásával.

 a kártyabirtokost a kártyához rendelt jelszó védi az illetéktelen és jogosulatlan fizetési tranzakció lebonyolításától

 

 

 fontos tudnivalók a szállásfoglalásról a K&H SZÉP Kártya elfogadók részére

 

 a szállásfoglalás előlegének rögzítéséhez a szállást foglaló személy K&H SZÉP Kártyájának számára van szükség. A tranzakciót a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületén az „előfoglalási tranzakció indítása” menüpontban kell kezdeményezni.

 korlátlan  számú szállás előleg tranzakció végezhető a K&H SZÉP kártyarendszerben. A szállás előleg  tranzakció rögzítésekor a foglaló összege nem kerül teljesítésre a szállásadóhely számára. A befoglalt összeg, az előleg foglalás érvényességi idejéig (maximum 180 naptári napig) zárolásra kerül a kártyabirtokos alszámláján (zsebén), így azt az  összeget a kártyabirtokos nem  tudja elkölteni. A szálláshely szolgáltatás végleges, teljes összegű kiegyenlítésekor a korábbi szállás foglalás összege beszámításra kerül, a K&H SZÉP kártyarendszer  elfogadói felületén az „előfoglalással történő számlakiegyenlítés” menü pont alkalmazásával. A tranzakció folyamán szükség van a SZÉP kártyabirtokos kártyaszámára, valamint a  kártyabirtokos részéről a fizetési tranzakció jelszóval védett megerősítésére. Amennyiben a szállásadóhely és a kártyabirtokos külön megállapodnak, úgy lehetőség van a K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felületén a korábbi szállásfoglalási tranzakció törlésére, így a teljes pénzügyi teljesítés történhet POS terminálon keresztüli, telefonos K&H  SZÉP Kártyás tranzakcióval vagy egyéb fizetési mód alkalmazásával is.

 a szállásfoglalás érvényes marad akkor is, ha időközben a kártyabirtokos elvesztette vagy letiltotta a kártyáját és pótkártyát igényelt helyette. A szállás díjának az előleggel kombinált kifizetése ilyenkor is teljesen biztosított.

 a kártyabirtokost a kártyához rendelt jelszó védi az illetéktelen és jogosulatlan fizetési tranzakció lebonyolításától

 a szálláselőleg foglalásokról azonnali kimutatás kérdezhető le, és az adatok Excel táblázatba is importálhatóak, amik  akár a szálláshely szobafoglalás rendszeréhez is felhasználhatóak. Amennyiben a szálláshely web alapú kiszolgálásában probléma (pl. áramszünet, internet elérési gond stb.) merülne fel, akkor a K&H TeleCenter a (06/1/20/30/70) 335 3355-ös telefonszámon (7-es menüpont: K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat),  minden (szállás előleg foglalása, szállás előleg törlése, szállás előleggel történő számlakiegyenlítés) műveletet képes elvégezni a szálláshely megbízásából, helyette. kapcsolódó oldalak 

K&H SZÉP kártyarendszer elfogadói felület: https://www.kh.hu/publish/kh/hu/mikrovallalkozas/szep_kartya/SZEP_alkalmazasok/SZEP_3.html

K&H SZÉP kártyarendszer munkavállalói felület: https://www.kh.hu/publish/kh/hu/mikrovallalkozas/szep_kartya/SZEP_alkalmazasok/SZEP_1.html

A foglaltság ellenőrzése és a listaár kiszámítása.  

 

Szállásdíj fizetés OTP SZÉP Kártya segítségével

Az OTP bankkal kötött szerződésünknek megfelelően a vendégeink a szállásdíjat kifizethetik a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP Kártya) segítségével is. Az OTP munkatársai a 06(1)429-7400/2-es telefonszámon adnak tájékoztatást. Az eljárást az OTP honlapja ( https://www.otpszepkartya.hu ) a következőképpen írja le:

orsegi_szallas

A foglaltság ellenőrzése és a listaár kiszámítása.  

Szállásdíj fizetés MKB SZÉP Kártya segítségével

Az MKB bankkal kötött szerződésünknek megfelelően a vendégeink a szállásdíjat kifizethetik a Széchenyi Pihenőkártya (SZÉP Kártya) használatával, az internetes (www.mkbszepkartya.hu) vagy a telefonos eljárás segítségével. Használható az előrefizetés funkció is.

A kártyát a kártyabirtokosnak az első használat előtt aktiválnia kell. A kártyabirtokosnak tudni kell, hogy mennyi (SZÉP Kártya segítségével) elkölthető pénzzel rendelkezik az alszámláin. Tekintve, hogy a veleméri Cserépmadár szállás és Csinyálóház szálláshely, ezért elsősorban a 1111 kódot célszerű használni az engedélyeztetéskor. Azonban a nálunk igénybe vett szolgáltatásokat mindhárom alszámláról kifizethetik, tehát használhatják a 2222 és a 3333 kódokat is (csak akkor mindhárom számla esetében külön kell kérni az átutalás engedélyezését). A kapcsolatot a 06(20)534-2780-as telefonon, vagy a foglalas@csinyalohaz.hu villanypostán veheti fel velünk. Az előrefizetés érdekében a kártyabirtokosnak meg kell adnia a kártyaazonosítóját.

Az MKB SZÉP Kártyával történő „előrefizetés/előlegfizetés” Interneten

Az előrefizetéses igény jóváhagyása (ez tipikusan az az eset, amikor egy szálláshely kér előleget a majdani vendégétől) semmiféle előkészítést nem igényel, csak a szolgáltatói szerződés meglétét, s már teheti is a dolgát a szolgáltató. Ekkor az előrefizetési igény egyetlen alkalomra szól, ha a kártyabirtokos jóváhagyta, akkor ezzel le is zárul a folyamat.

Előrefizetés (előlegfizetés) Interneten keresztül a Szolgáltató és a Kártyabirtokos fizikai távollétében történik. A Szolgáltató és a Kártyabirtokos megállapodik a szolgáltatás feltételeiről, ennek során a Szolgáltató az engedélyezéshez megkéri a Kártyabirtokostól a kártyájára nyomtatott "Azonosító szám"-ot (nem azonos a kártyaszámmal!).

 

Az előrefizetés menete röviden az alábbiak szerint zajlik:

  • a Szolgáltató először és külön jelentkezik be a Kártyaközpontba,
  • megadja a kártyabirtokos "Azonosítószám"-át, nevét és az egyéb szükséges adatokat (igény érvényessége, ügyiratszám (ha van ilyen), szolgáltató e-mail címét).
  • a szolgáltató a Kártyaközponttól a bejelentkezést követően megadott e-mail címre kap egy "Előrefizetési azonosító" számot ezt közli a Kártyabirtokossal (e-mailen, vagy telefonon),
  • a Kártyabirtokos ezt követően külön a Kártyabirtokos menüpontján keresztül hagyja jóvá a fizetést a Kártyaközpontban a szolgáltatótól kapott "Előrefizetési azonosító" segítségével, a szolgáltatáscsoport és az előrefizetendő összeg feltüntetésével
  • Amennyiben a Kártyabirtokos a megadott időpontig az előrefizetési igényt a rendszerben sikeresen jóváhagyja (megtörténik a zárolás), úgy a tranzakcióról mind a Szolgáltató, mind a Kártyabirtokos e-mailben értesítést kap.
  • Az így kifizetett (zárolt) összeg – a többi SZÉP Kártyával történő fizetéshez hasonlóan – 12 munkanapon belül kerül átutalásra a szolgáltató részére.
 

Ezt a fizetési módot a Szolgáltató és a Kártyabirtokos megállapodásuk szerint bármikor alkalmazhatja.

Az előrefizetéses engedélyezés bemutatóját itt megtekintheti:

Amennyiben mint szolgáltató Előrefizetéses engedélyezést kíván kezdeményezni, az alábbi nyomógomb segítségével megteheti:

A foglaltság ellenőrzése és a listaár kiszámítása.  

Akciók és csomagok

Kedvezményes ajánlatainkért kérjük, kattintson ide. Csomagajánlatainkat itt tekintheti meg. A hosszú hétvégékre, többnapos ünnepekre szóló, esetleg a szilveszteri ajánlatunkra, vagy a legkedvesebb vendégnek járó ajándékra kiváncsi? Kattintson ide!

A foglaltság ellenőrzése és a listaár kiszámítása.